90 min spinning

Imorse klev jag upp vid åttatiden och åt en rejäl frukost - sedan var det dags för spinning!! Idag var det ett special pass på 90 minuter som var helt jävla underbart!! Trodde inte jag skulle orka hela utan få typ värsta blodsockerfallet... men nej då =) jag susade fram där på min cykel och mådde så bra så. Efteråt flödade endorfinerna!! Tog en lång dusch och bastu på gymet och åt sedan lunch där. Jag lyckades lura med mig papps på passet också.

Har nu legat i soffan och myst sedan dess. Maria kom förbi en liten stund, men hon skulle och jobba så Tony och jag satte på en film. Vi har nu alltså precis kollat färdigt på "låt den rätte komma in" och jaaa.... jag vet inte riktigt vad jag ska säga?! En konstig film helt enkelt, inte ens bra men annorlunda... haha...

Tycker egentligen jag borde ha all energi i världen nu efter att jag tränat, för jag brukar ju bli så pigg, men istället är jag så trött så jag skulle kunna lägga mig för natten redan nu (eller kanske inte riktigt). Ska försöka organisera upp mina pluggsaker så jag vet vad jag ska göra vilken dag den här veckan. Hade tänkt mig att fokus skulle ligga på vila, vänner, träning och arbeten under lovet. Det är helt enkelt mitt önskemål, men tusen grejer till ska pressas in i schemat; jobb, möten, läkarbesök etc. Får se hur "utvilad" jag egentligen är när den här veckan e slut.. =P

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0