Jobbet!!

Mmm, befinner mig på jobbet nu. Här är bra. Passade på att träna innan jag började. Idag blev det bröst, triceps och axlar, och jag som HATAR att träna axlar... hihi, men det gick bra idag =) Avslutade med 20 min på trappmaskinen. Nu dem senaste dagarna har jag kommit på att träningen blir så sjuuukt mycket lättare med egen musik i hörlurarna istället för den som spelas på gymet. Tänk vad lite musik kan underlätta!

Dagen igår gick på, även fast jag inte dirket trodde det när jag vaknade. Slutade jobbet vid 21, var typ helt slut då och gick o sov runt tio tiden. På kvällen när jag satt en stund vid datan kom mamma in i mitt rum. Hon hade ju såklart sett hur jag mådde i förrgår kväll... och inte minst hört hur jag mådde också för den delen. Så igår lekte hon förhörskvinna. Ärligt, hur lätt är det att öppna sig för någon när det känns som om den personen pressar ur en info... Det slutade helt enkelt med att jag var grinig, väste åt henne att det alltid känns så sjukt konstigt då hon försöker prata med mig, att jag känner mig pressad och att hon alltid gör på fel sätt. Stackars mamma!! Fick lov att ringa o be om ursäkt för det imorse.

Har bytt bort min stängningstid idag och arbetar därför bara till sju, vilket innebär middag med familjen och eventuellt utgång... Vill fixa mig fin ikväll, dricka vin och dansa gärnet...

GO helgen!

Kommentarer
Postat av: maria n

IKVÄLL KÖÖÖÖR VI!!!!!!!! :D

2009-02-06 @ 18:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0