Måndag

har vi påbörjat en ny vecka igen, tiden går så extremt fort.... Idag har jag varit inne i stan och träffat en Barbro som håller i ett forskningsprojekt som jag ska vara med i. Hon var jätte trevlig och jag känner mig entusiastisk inför det =) Sitter nu på jobbet och har precis fyllt på mat i magen efter träningen. Idag lade jag på lite vikter, men jag är fortfarande inne i min medel-period, (nästa vecka är den sista, sen går vi på den tunga perioden) vilket innebär ett uppvärmningssett, följt av två arbetssett med 10 reps i varje. Gud vad det är kul då man känner att man kan öka vikterna ett snäpp *ler*. Klarade till och med att göra tyngre Chins idag *Stolt*.

Börjar jobbet om fyrtio minuter, lite dålig tajming idag. Vet inte exakt vad jag ska göra fram tills dess så jag passar på att skriva lite här. Förut idag tänkte jag på hur extremt mycket jag längtar efter att få bli instruktör, det e lixom min grej. Jag känner det ända in i fingertopparna. En vacker dag så.... =)

Tänker fortfarande på Pär, men inte lika mkt som i förra veckan. Åh... det här med kärlek. På ett sätt visste jag väl från början att jag skulle bli "sårad" eftersom jag till och med skrev det här i bloggen. Inte ett bra tecken - men ändå så ser man det inte då man är mitt uppe i det? otroligt vad våra små hjärnor kan välja att se och inte se.

Hm... bara 35 min kvar. Ska nog sätta mig med en kopp kaffe eller något och njuta av att inte ha något att göra en liten stund, eller så blir det väl som vanligt; att jag iaf. går ut i repan och börjar arbeta före min utsatta tid. *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0