morgon spinning =)

Stress, stress och åter stress, det var vad gårdagen bestod av på jobbet. En massa avtal skrevs, badgäster, skåp som krånglade etc. *puh* Det var riktigt skönt att åka hem till nio för att slå sig ner framför TVn med och titta på CSI. Imorse ringde klockan 05.55. Upp och hoppa med tuppen! Jag tog mig ner till gymet och körde morgonspinning 45 min med Åsa. Efter varje morgonspinningpass påminns jag om hur underbart jävla skönt det är. Ska verkligen försöka få in det som en rutin.  =)

Åkte sedan vidare in till stan på min sedvanliga gruppträff. Det var trevligt idag, vi tjejer börjar komma varandra närmare och kan prata mer öppet om saker. Och det är SÅ nyttigt för mig att vara där. Två av dem är riktigt, riktigt inne i sin sjukdom och för mig blir det en rejäl genomgång och analys av mig själv, min sjukdoms period och hela mitt tidigare destruktiva beteende. Idag pratade vi mkt om "förbjuden mat", vidmakthållande ätstört beteende och att för lite kolhydrater gör att kroppen (och framförallt hjärnan) inte blir tillfredsställt. Rätt mängd kolhydrater leder automatiskt till minskat sötsug eftersom behovet då blir tillfreds. Jag hade en "läxa", uppgift som jag skulle genomföra från förra gången, som jag inte har lyckats med. Usch, det är sjukt hur mycket man låter ens tankar styra.

Träffade Mysen en liten stund i centrum innan jag hamnade i barnpassningen på jobbet., där jag befinner mig just nu. Det körde ihop sig lite idag men beroende på hur mkt barn det är ska jag gå ut till repan vid fem eller sex tiden. Jobbar till nio, sen sova... =P

"Förlåt alltid dina fiender - det finns inget som plågar dem så mycket"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0