Sjuk?

Inte så undra på att jag var så trött förut idag, jag har legat i min säng från klockan fyra och mått illa... :S Hoppas verkligen inte att jag ska åka på influensan eller något sånt... har känt mig trött, febrig och haft ont i huvudet och hela magen... =(
Bara att försöka repa sig!!

Bokade av ett möte som jag ska ha imorgon, så jag har ingenting inbokat. Vill ju såklart träna och träffa mina älsklingar <3 och kanske försöka börja med någon skoluppgift... men jag får helt enkelt se hur jag mår imorgon!! 

Hela veckan har gått utan att jag tänkt på Pär. Det ar inte berört mig det minsta, framförallt inte efter samtalet som vi hade förra söndagen. För det kändes som ett avslut för mig, ett bevis på att han inte ville träffa mig. Och sen så i fredags bestämde jag mig för att stänga av min mobiltelefon på natten. En fråga Frida: När stängde du senast av din telefon under natten? var det kanske fem år sedan?

När telefonen sattes på morgonen efter hade jag fått ett sms från pär vid halv tolv och ett missat samtal strax efter 2 där han pratade in på mitt mobilsvar. Skulle kunnat äta upp min telefon i den stunden, fick vakna till hans röst?! och så gick det med det... nu har han på något sätt fått mig att hoppas igen. Konstigt, jag vet, men nu hoppas jag bara på att han ska höra av sig igen och börja fråga hur jag mår och prata spontant på vardagarna... AHHH jag som fan höll på att komma över allting... I'm still so fucking in love!!

"Äkta vänskap är när två personer kan njuta av varandras sällskap utan att säga någonting"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0