Söndag á la simlärare

Nu måste jag börja komma ifatt i dagarna här igen....


I söndags fick JAG (av alla människor) hoppa in och jobba som simlärare för de små barnen som går på simskola hos oss på G&S. och OM det gick bra =) E faktiskt lite stolt över mig själv... *ler* Den erfarenheten jag har från det yrket tidigare var dels en sommar för... hm... 2 eller 3 år sedan då jag jobbade som simskoleassistent åt min syster Veronica på kvarnbadet, Och förståss, den gången då jag fick hoppa in akut som simlärare och hålla i allting, fem minuter efter att lektionen redan hade börjat... Men som sagt, man lär sig något nytt varje dag. och jag måste faktiskt säga att jag skötte allting galant*


På kvällen var jag så trött så jag trodde jag skulle dö. Ögonen bokstavligen limmade ihop sig... men Pärpan kom ändå till mig på kvällen och sov här, båda sådär härligt förkylda *ler*. Vi såg på PS I love you tillsammans (igen Friida?!) och den var bra som vanligt, fast vet inte om Pär gillade den direkt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0