Sportlovet börjar

Det var några dagar sen jag skrev nu... har haft en massa jobb de senaste dagarna och mycket i skolan vilket har resulterat i en dödstrött Frida som bara har velat gråta typ hela veckan. Har verkligen haft en piss-vecka. Vad jobbigt det är, att ha flera sådanna där dagar då allt känns tungt.

Idag var jag ute och promenerade i säkret två timmar med mamma. Jag tog mig i kragen här om dagen och tog ett ordentligt snack med henne. Jag förklarade hur jag mår, varför jag mår dåligt, vad jag vill att dem ska göra för att hjälpa mig. Och hon förstod!!! jag som annars hatar att prata med henne om saker just för att det känns som att hon aldrig förstår och kan sätta sig in i vad jag menar ich hur jag tänker. =)

Såg till att ta en lugn kväll igår, kände att jag verkligen behövde ta hand om mig själv. Lagde god middag åt familjen som stod på bordet då dem kom hem från träningen. Sen tittade vi på Walk the line, en riktigt bra film! Har i veckan också träffat min nya läkare, världens goaste människa, han verkar jätte bra! och snygg e han dessutom ;) haha!!

Har varit inne på SCÄ tre gånger den här veckan. Två gånger träffade jag en kvinnan som håller i det där forskningsprojektet som jag ska få delta i, det blir en behandling som kommer att pågå i typ 8 månader - snacka om att man äntligen blir tagen på allvar!

Så nu e det bara att blicka framåt mot en veckas lov, fast så jävla mycket lov kommer det ju inte direkt bli för min del. Har typ sex skolgrejer som ska göras, dels för att jag ligger lite efter med några saker. Och så har jag körlektion, ska in till SCÄ, ska till tandläkaren och en massa andra saker att passa in... *puh*. Jobbhelg nästa vecka... och brorsan fyller 20! vi ska ut på lördagen =) Tur att jag var först och hann boka in 16-20 tiden i repan... =P 

Det blir en lugn kväll idag med för jag ska upp tidigt imorgon och gå på ett tok-spinning pass *hihi* "halvan" heter det, ett pass på 90 minuter där det bjuds på bananer ^^ ska se till att kolhydratladda ikväll så jag inte dör imorgon. Har förresten satsat hårt på träningen den här veckan !! *jeeey* Jag e så bra!!

"Riktiga vänner låtsas inte om dina misslyckanden och tolererar dina framgångar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0