ny helg

Igår kväll stängde jag gymet. Var inte hemma förrän typ 20 över tio. Usch, det e verkligen jobbigt att behöva stänga på jobbet. Vi har fått ett nytt schema med arbetstider from. v 11 och det är bara att börja vänja sig med stängningstider eftersom jag kommer att ha mellan 1-2 dagar stängning i veckan. I övrigt har jag fått ganska många jobbtider. Känns bra! Trivs så grymt bra på jobbet <3

Imorse tog jag mig ner till gymet igen, men för att träna. Tränade bröst, triceps & axlar idag, precis som förra fredagen =) Sen gick jag till skolan där vi tittade på filmen Tillsammans. Efter filmen hade jag prov och sedan traskade jag ner till gymet igen för att jobba. *Puh* det är ungefär så mitt liv ser ut just nu... Står alltså här och väntar på att klockan ska bli 19.00. Vill festa ikväll också, och dansa gärnet, ha kul med tjejerna!!

Får helt enkelt se hur kvällen utvecklar sig ... kanske ta en tripp in till stan?? eller om det var dit vi skulle imorgon?! =P

Trevlig kväll allihopa!

Dagens:

En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0