vardag=inget vettigt?

Imorse orkade jag mig upp i tid till skolan, hade till och med en ganska så ostressig morgon,.... Så kommer man till klassrummet för att ha Naturkunskap B som det står på schemet.... Näe, men då har den underbara Wåfflan inte börjat med den kursen ännu utan fortsätter med A-kursen *morr*. Den där läraren alltså, han vet ju inte ens vem jag är ^^ hur som... Mysen och jag blir lediga hela den här veckan med.

Var länge sen jag träffade Lollshen och Maria nu, dem har legat i influensan, och Michelle sjuknade in innan dem. Mysen och jag träffades iaf idag, satt på caféet och roade oss eftersom vi inte behövde vara i skolan. Tog en sväng förbi Pär, som ligger  hemma sjuk, med blommor och vinegummin?? (hur nu det stavas) innan jag skulle vidare till min körlektion. Hoppas han blev glad?! Förvånad blev han iaf över att se mig stå där... =P Spontan och mysig -- det är ju sån jag är !!

Fick några saker från min körlärare Peter på tibble trafikskola som jag ska öva på inför nästa lektion. Åh vad det e kul att köra bil =). Tog bussen hem till tuna efter det och åkte till gymet, tränade ben och mage idag + 20 min efterförbränningsträning.... känns härligt i kroppen nu! Väntar på mysen som ska komma hit och äta med oss, idag ska jag laga ris, kycklingfilé och wookgrönsaker *mums*

och så dagens avslutning förståss:


"Livet är ingenting utan vänskap"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0