Vilken kväll!

Ojojoj... röj blev det igår kväll. Frida drog ihop en bartömning hemma hos sig ;). Därmed blev det en hel del att dricka, hade närmare bestämt typ tio flskor sprit framme på bordet, så vi tjejer drack för fulla muggar! Efter middagen, som bestod av hämtmat från My huset, kom Maria, Michelle, Amanda och Lolle förbi mig... Strax efter kom Mysen förbi med Elin(!)... Som sagt, det dracks, dansades och snackades rejält... --> I really love våra tjejkvällar <3

Kvällen drog vidare till kära MG där det var totalt...... TOMT på folk. Trist! men det fukar ju om man har sina friends med sig som man kan dansa med =P

Och... ja, efter att ha varit på MG i lite mindre än fem minuter stoppar Lolle mig. Amanda sitter på toaletten och mår iiiiilla, därför måste hon gå hem till mig och lägga sig. I MIN säng. Hm... Friidi var inte glad men gav motvilligt nycklarna hem till Lollshen som följde Mandi home to my place.

Strax efter ett gav jag upp, efter att ha fått ett litet sms... Gick helt enkelt hem och väckte mammsen... var helt galet upprörd och grät-mascarade ner hela hennes kudde... Sen tog hon med mig och bäddade ner mig i soffan och jag typ störtbölade tills jag lyckades somna. Stackars lilla mamma, får ta hand om hennes lilla dotter <3

Blev halv-väckt av sms senare på natten, men ordentligt väckt när Pär fick för sig att slå en signal o prata med mig när han hade festat klart inne i stan och var på hemväg, klockan fem på morgonen. Jag kan ju inte ha låtit så värst glad vid den tiden. Och värre blev det då jag kom på att jag skulle upp bara några timmar senare för att ta mig till jobbet... När Pärpan kommit hem till sig ringde han igen, och den här gången var jag mer pratvänlig, men fortfarande trött som en yrvaken höna... *ler* Det var faktiskt mysigt att få höra hans röst... =)

Slutar jobbet om en timme, då kommer mamma o papps och hämtar upp mig så ska vi åka direkt till ekerö. Imorgon ska vi fira mina kusiner Emma och Emil som båda fyller/fyllt år. Ikväll är jag helt övertygad om att jag kommer spendera heeeela kvällen under stjärnorna i deras spapool ute på altanen, lyssnandes på Lugna Favoriter, det är livet det.

En sann vän talar väl om oss,
och försvarar oss när vi är frånvarande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0