Ärade måndag^^

Nu var det ett tag sen jag skrev sist och ganska mycket har hänt... Jag ska skriva om det lite senare ikväll.
För tillfället e  jag på väg hem till Michelle för att fira henne, hon fyller 19 idag =)

Idag hade jag endast en 50 minuters lektion i skolan, men inte ens den lyckades jag gå på?!
Per skulle upp tidigt imorse och jag retades för fullt eftersom jag fick sova en timme längre...
Dum som man e glömde jag ställa om klockan och vaknade inte förrän tre timmar senare, dvs då jag skulle befinna mig i skolan.. orka!!! haha!!

Så det blev en lugn dag, tränade med Åsa vid 14-tiden och har sedan dess tagit det relativt lungt... Har DOCK börjat med ett av mina skolarbeten i historia A som jag tentar av --> se och häpna!! *tihi*
Var tog pluggis-frida vägen?? jag tror hon försvann i samband med att livet i sig började få ta mer plats...!! =P

Näe... dags o fixa mig iordning o fira Michi!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0