Biiiiio =)

Har precis kommit hem från stan. Jag åkte in och mötte upp Pär vid ungefär halv tre tiden. Vi åkte in till söder, för han skulle kolla på kläder i sin favvo butik. Efter det gick vi runt och frös häcken av oss, sedan bestämdes det att det var BIO dax.... fett nice sådär en tisdagseftermiddag. Såg nya Wallanderfilmen, den var bra =)

Sen följde han med mig hem, ligger här brevid mig just nu och tittar på House. Kan inte slita blicken ifrån honom för han e så söt när han ligger där... *ler* OJ! nu ser han vad jag skriver....  *tihi* Aja.... ville återigen bara konstatera att han gör mig till den gladaste människan på denna planet...

Morgondagen ser jag verkligen inte fram emot. Måste upp relativt tidigt för att hinna träna innan jag ska åka in till stan och SCÄ (igen). börjar faktiskt bli lite smått trött på att åka till mariatorget nu, men iof mår jag ju alltid bra när jag går därifrån. På eftermiddagen e det konfaträff för mina kära konfirmander...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0