Dagarna som går...

Just nu för tillfället kan jag inte säga mycket mer än att livet rullar på för fullt. Står på jobbet just nu och längtar inget hellre än att få gå hem, äta god middag och sen spriiiinga för att få träffa Pär =). Snälla, säg inte att jag börjar bli desperat, för det är jag inte.... däremot vill jag bara få ha honom i min närhet. Och det är ju så det är i början; att bara få vara nära och titta på den man tycker om.

Igårkväll var jag, Maria, Lolle, Mandi och Hanna på BIO. Vi såg premiären av "i taket lyser stjärnorna" - en grymt bra, gripande och underbar film. Jag har nog faktiskt aldrig sett så många sitta och snörvla och torka bort tårar i smyg.... och Hanna, din förkylda jävel... satt brevid mig och lät.. *ler*

Efter bion tog sig Lolle och jag vidare till biografen Zita, där dem har en bar/pub som heter babs. Där tog vi lite att dricka, jag beställde en cider och Lolle en öl - in kom två öl... HM, jag smakade på den och tyckte att "åh, det här gick ju faktiskt att dricka" (för er som inte vet om det så hatar jag öl och kan verkligen inte dricka det, även om jag lyckades lite på Gran Canaria). Efter typ fyra klunkar hade jag redan tröttnat på ölsmaken, vilket är såå typiskt mig. plötsligt ringde mob, det var Pärpan =) han hade käkat klart med sina polare inne i stan och ville komma för o möta upp mig, gissa om jag blev glad?!

När det blev dags för o åka hem tog vi taxi. Hahahaha.... jag måste garva åt det här för det var så sjukt jävla kul!! När vi stannade för att ta ut kontanter i Vallentuna så frågade Lolle om hon fick röka i bilen, chauffören var inte sen med att godkänna. Under hela resan hem hade vi pratat om bla rosor och blommor. Så säger Lolle till taxichaffisen:
- Du borde köpa blommor till din fru, för visst är du gift?
- Joo, jag ä gift, men min fru e dum och behöver inga blommor.
- Määäh.... ja vet! köp en gammal raggsocka och tryck in den i munnen på henne vetja!

Asså herre gud gummz - - - > var får du ALLT ifrån?? du e fan otrolig.... Vaknade iaf. upp tidigt idag, har jobbat sen 10 imorse, men nu har det blivit dags att stänga igen här på gymet!

Och kom ihåg:
Det är dagarna som går som är livet - njut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp en bild på pär?

2009-02-24 @ 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0