Helgen som var....

I fredags samlades Maria, Mysen och Lolle hemma hos mig... Maria och jag drack lite vin som vi blandade ut med extremt fryst sockerdricka *ler*, men de andra två fick hålla sig i styr eftersom piercingarna fortfarande läker. Och som vanligt bar kvällen av mot MG.... Där dansades det mycket hela kvällen. Per var oxå där =) och han följde med mig hem när det blev stängning....

   

På morgonen vaknade vi upp, åt frukost och sen fick jag stresspacka som en idiot för att få ihop lite saker att ta med mig på konfahajken. Eftersom jag är konfirmationsledare följde jag me och "tog hand" om ungdomarna under helgen. Träffen ägde rum i Huddinge och det var flera olika kommuners kyrkor som träffades. Det hela var jätte trevligt, vi lekte lite lekar, åt gott, hade gudstjänst etc... Blev dock inte mkt sömn. Alla skulle ta med sig sovsäck och liggunderlag själva men i all hast-packning kom bara sovsäcken med. På natten letade jag upp den tjockaste mattan jag kunde hitta för att sova med Ulle, en av de andra ledarna, på den... Men ändå vaknade jag varje gång jag fick för mig att vända mig om!! Ulle verkade dock sova gott... ^^

Dagen slutade 13.00 och det blev då dags att bege sig hemåt. Väl hemma trodde jag att jag skulle dö av  sömnbrist, hoppade in och tog en lång dusch och sedan var det bara att sätta av mot jobbet. Jobbade mellan 16 - strax efter 20. Pappa kom och hämtade mig utanför jobbet så jag fick övningsköra hem. När jag parkerat bilen sa han glatt "nu kan ju jag börja sova medans du kör" haha... med övning kommer färdighet!! har även bokat in nya körlektioner idag så nu ska vi nog se till att få körkortet färdigt inom en snar framtid... 
 
Har nu precis kommit hem från Michis pappa där vi firade henne, det var trevligt! Är grymt trött nu och ska gå o sussa... får se om jag orkar upp på morgonspinningen klockan 06.30!! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0