hjääääälp

Idag började skolan och *suck* kan inte säga annat än fy... Drar igång med matte som temaläsning nu ---> *jippie* för jag älskar ju matte.... Och ännu mer Älskar jag våran underbara lärare Wofflan... *grrrr* Blir irriterad och arg bara jag tänker på honom... (Okej, ta det lungt... jag e egentligen Aldrig elak mot andra människor... men med honom går det inte att låta bli) *ler*.

Efter bara första lektionen gav jag och lolle upp och följde Maria till sjukhuset i täby... sen smaskade vi donkenmat till lunch. Med mätta och belåtna magar begav vi oss sedan tillbaka till la school för att läsa ääääännu mera matte. ^^
Hehe, och efter att ha skolkat en lektion pinade jag mig igenom den sista. Hade även ett möte med syo idag. Fick veta att jag ligger bra till och inte behöver läsa något Individuelltval den här terminen vilket innebär färre lektioner.
Har tenta i historia på måndag och min fantastiska lärare Samuel har erbjudit sig att sitta med mig en timme imorgon innan vi börjar skolan. Sååååå snällt av honom att ställa upp, det gör ingenting alls att jag inte får komma till skolan tidigare.

Nu har jag precis kikat på ett avsnitt av criminal minds med mammzen och papps som var grymt jäkla bra. Längtar till imorgon, då ska jag till frisören efter skolan, sen ha utbildning på jobbet, träna och till sist ha en riktig myyyyyys kväll med tjejerna. Vi ska laga mat ihop och ha riktig quality time together. Skriver mer om det imorgon =)

Sov sött.... och se fram emot helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0