I lööööv training <3

Åh, har haft en härlig dag idag...
Gick upp relativt tidigt, mötte Samuel i skolan och hade privatlektion med honom... Det var verkligen nyttigt!!! Vi använde oss av hela stora tavlan längst fram i klassrummet och skrev upp allt jag behöver kunna & veta: orsaker, konsekvenser etc... fick en väldigt bra översiktsbild/förståelse inför måndag... =)

Efter skolan kände varken Emelie eller jag för att äta skolans äckliga fisk, så vi gick till caféet <3 och åt världens godaste sallad där... sen var det dags för mig att gå till frisören för att klippa till mitt ruffs. Under resan till Gran canaria nu under julen förstörde jag mitt hår totalt. Efter allt tuperande och extrema sprayandet var knutorna ett faktum... fast ändå sa frissan att mitt hår var i fint skick för att inte ha klippt det på ett halvår.^^ Klippte detsutom lite lugg... blir fin, fint när man har uppsatt hår. Köpte oxå en massa volymprodukter....

Efter frisören gick jag till jobbet och hade internutbildning med Nettie... fick lära mig allt om systemet o hur det är uppbyggt, samt hur man säljer gymkort --> snart e det dags för oss i repan att börja göra det. Efteråt passade jag på att ääääääntligen träna. Gick på bandet i 22 min med 6% lutning *puh* och efter det trappmaskinen + magträning. Herregud säger jag bara, har ju inte tränat på typ 3 månader...

Efter träningen köpte jag middag och snacks till kvällen... lovade mig själv att inte äta av godiset, utan hålla mig till gurkstavar och dipp (som faktiskt är mums.... jag tycker verkligen om det) men ändå... på vägen hem tröck jag i mig godis efter godis... vilken karaktär man har!! *haha* visst, jag älskar verkligen att träna men jag kan inte förneka att godis har minst lika mycket kärlek i mitt hjärta *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0