Låååång jobbdag

Hej hopp!!

Vaknade imorse runt åtta-tiden och käkade frukost. Tog mig sedan ner till gymet för o träna, det gick bra =)
Har varit här sedan dess och ska stanna här ända till nio ikväll. Just nu håller jag på med helt andra uppgifter än vad jag brukar göra, sitter nämligen i barnpassningen fram till 4. Här är just nu lungt... tre små söta systrar som sitter och kollar på Pippi långstrump *ler* Vill inte sätta mig ner där brevid dom för jag är helt övertygad om att jag inte kommer orka hålla uppe min kropp, utan madrassen kommer dra ner min kropp i liggande position och sedan kommer ögonen att stängas inom loppet av en sekund; e så sjukt trött idag... har ont i huvudet också... inge kul =(  Vid fem börjar jag i repan och ska som sagt jobba där till nio ikväll - sen hem och sussa gott i sängen, längtar redan dit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0