Moster, brandrök och <3

Vilken härlig helg jag har haft det. Min moster åkte härifrån för någon timme sen, vi har haft en alldeles underbar tid tillsammans den här helgen. Så kul att vi kan skratta, prata och dela allt med varandra. Igårkväll surfade vi in på hemnet och kikade på lägenheter här i Vallentuna. Vi hittade en liten etta åt mig som vi fantiserade om i en evighet innan vi gav upp *ler*. Fast faktum är att jag på alla sätt faktiskt skulle ha råd att bo där, månadskostnaden med lån etc. skulle ligga på en ungefär 2500-3000:-. Eftersom jag jobbar så pass mycket som jag gör vore det inga problem, men som sagt.... vi bestämde oss för att lägga tanken bakom oss, men hur lätt är det lixom? Visst 24kvdm är litet, väldigt litet men känslan av att ha SITT EGNA ställe går ju inte ens att beskriva. Får ta upp tankarna om ca ett halvår igen.. =P

Inatt då P var på väg hem från MG ringde han mig. Eftersom Lottis (moster) sov här hos oss lånade jag ut min säng till henne och sov själv på soffan. P och jag pratade i över en timme och jag gjorde allt jag kunde för att vara så tyst som möjligt, stackarn hörde nog knappt ens vad jag sa. Låg detsutom med täcket över huvudet och trodde att jag efter ett tag skulle kvävas av syrebrist. Men vad gör man inte *hihi*

När jag lade på hade jag i ungefär en halvtimme känt en konstig lukt av brandrök. Nojig som jag är gick jag då och väckte mamma och pappa, jag vill ju inte dö inrökt utan att dem vet om det ^^. Dom kände oxå lukten och pappa gick ut på balkongen med mig. Där ute kunde vi höra hur det var full aktivitet någonstans i närheten. Det var alltså inte Ulla (min gamla granne) som glömt att släcka en av hennes 100 cigaretter som hon röker varje dag --> skönt, nu kunde jag sova igen med gott samvete.

Ligger o slöar i soffan just nu. Har ont i magen =( sååå trist. egentligen måste jag plugga inför provet imorgon, men det stressar konstigt nog inte mig överhuvudtaget, får se om jag får någon plugg energi så smånngom. Planerar att träna BP klockan fyra idag. Efter det får vi se vad som händer. Saknar alla mina älsklingar, inte träffat någon av er på typ två dagar nu vilket känns jätte konstigt!! Måste nog ta och ringa runt till er alla nu... =)

Skrivs mer sen, KÄRLEK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0