Någon gång ska vara den första

Kompis efter kompis hakar på trenden; att skapa sin egen blogg. Tanken var inte att jag skulle följa deras spår, men just vid detta tillfälle kände jag att någonting behövdes i mitt liv, en plats där jag får skriva om saker som jag tycker är viktiga, där jag får skriva av mig om vad jag tycker, känner och kämpar med i vardagen.

Jag tänker inte se tillbaka i tiden, utan endast och enbart se frammåt.... att älta saker som har hänt kommer man ingen vart på, för vi lever våra liv här och nu. Trots det kommer ju såklart händelser från det förflutna bli tvunget att tas upp om det fortfarande berör mig. 

Dagen i ära vill jag tillägna mina kära och underbara kompisar som jag kommer att skriva alldeles för mycket om i den här bloggen, ni har hjälpt mig att komma tillbaka på fötter & jag älskar er mer än ni någonsin kommer att förstå <3

Kommentarer
Postat av: Maria B

Åhh, jag kommer följa denna blogg mer än gärna :D

2009-01-07 @ 00:21:21
URL: http://mbjorn.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag älskar dig !! <3

2009-01-08 @ 09:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0