Provet är över =)

Gick upp ungefär halv åtta idag. Egentligen ville jag inte ens resa mig upp ur sängen, för det var så himla mysigt där =)
Tvingade P att stänga fönstret innan jag gick äntligen kom upp.
Fixade (turbo)snabbt iordning mig, gick mot skolan, men stannade på pressbyrån för att köpa frukost; macka o kaffe =)
Gick sedan vidare och satt i ungefär en timme och pratade om 2:aVK, kalla kriget och nutid med David Karlsson, han som har hand om min prövning i historia. Eftersom jag bytte skola innan jag hunnit läsa Historia A och den här klassen redan läst den kursen så måste den tentas av. Efteråt sa han att jag helt klart blivit godkänd på både den här delen och den jag tidigare gjort, vilket känns skönt!

Sitter nu hemma igen. Om två timmar e det dags o gå tebax till skolan och om en timme "får" jag äta lunch... längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0