PT med Åsa

Hade en mycket kort skoldag idag... skönt!! Vi skickade även in ett arbete så nu har jag en sak mindre att tänka på.... Och när jag ändå pratar om tänkande... shit säger jag... kan inte sluta tänka på en viss person =) hehe... de var faktiskt länge sen jag kände så här, men vilken känsla det är!!

När skolan slutade gick jag till jobbet/gymmet och träffade Åsa där. Åsa är min PT och världens goaste människa. Nu är det som sagt dags att dra igång på allvar med träningen, känns sååå otroligt kul eftersom jag inte kunnat träna ordentligt de senaste månaderna pga. sjukdom... Att man aldrig kan hålla sig frisk!! *ler*

Planeringen som Åsa laggt upp inför våren ser ut ungefär så här:
  - Styrketräning tre dagar/vecka med fokus på olika muskelgrupper + ca 20 min avslut på trappmaskin/löpband
  - Kondition två dagar/vecka, antingen löpning, spinning eller typ aerobics.

Det känns jätte kul och jag känner mig grymt peppad!!
Har du oxå kanske tänkt på att komma igång med träningen? skjut inte på det, ta tag i det idag,

och kom ihåg: "den bästa träningen är faktiskt den som blir av" Lycka till! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0