Sa du "tjejkväll"?

Igår kväll skulle den omtalade tjejkvällen genomföras hemma hos mig, MEN det blev inte riktigt som vi tänkt oss *haha*
Då Maria anlände till my place tog det inte lång tid att först övertala lolle och sen införskaffa en låda av det ökända vinet Gredos (tjejer ni vet vad jag menar). Person efter person droppade in... eller okej, så många var vi inte men "gänget" dök upp, här dracks det vin för fullt, tittades lite på lets dance och lyssnades på musik.
      

Kvällen bar av mot MG där Michelle kastade sig över kareoken. Hon e verkligen en klippa på att sjunga, om man ens kunde sjunga hälften så bra som hon^^. Det dansades för fullt och efter en stund dök även syster<3 upp. Kul att se henne där!! (inte så ovanligt dock) Har verkligen konstaterat att jeans INTE hör hemma på dansgolvet eller när man går ut. Trodde att jag bokstavligen skulle döööö av värmeslag *ler*. Framöver blir det endast leggins och tröja/topp =)

Då det blev dags för stängning pallrade sig alla ut och stod som vanligt och hängde där ett bra tag. Jag fick värma mig i Ps jacka tills det var dags att gå röra sig vidare hemmåt ;) Lolle och P sov här, lolle i T**ys säng *sry brorsan*. Vid typ... 4 på morgonen drogs dörren till mitt rum upp med en haaaastig fart och den hemska lampan tändes. Lolle var på g härifrån. (Förlåt baby, hata mig inte för att jag skriver det här men det var såååå kul). Hon rotade runt som en tok bland trosorna i min låda och försökte förtvivlat att hitta en passande BH, vilket såklart inte är det lättaste då jag har betydligt mindre bröst än henne. HAHA!

Pratade med P hela natten om allt möjligt och på morgonen följde han mig till bussen innan han gav sig av. Lördagen rullade vidare in till stan där jag träffade min älskade älsklings moster. Vi åt först en god fisksoppa på ett café och gav oss sedan iväg till stinsen för lite shopping. Hittade lite kläder på MQ och Gina till rea-pris, alltid lika kul då. När vi väl kommit hem dog vi i min säng och småpratade och skrattade åt allt, värsta värsta mysmys!! <3

Sitter här nu och funderar på hur kvällen ska te sig. Vet just nu inte riktigt, får helt enkelt se.
Med alla mina bästa lördagskärleks hälsningar //Friida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0