Shopping och SCÄ

Förmiddagen idag rullade på som vanligt, med socialkunskap på schemat. Till lunch blev det fiskburgare idag, och stackars mysen o lolle e sååå hungriga eftersom dom typ inte kan äta någonting. (Glömde kanske säga att dem två piercade tungan igår när jag gjorde naveln^^)..... haha! ska man va fin så får man lida pin (och svälta ihjäl)

Efter lunchen hade jag tid hos en "läkare" inne i stan. Egentligen var tiden 15.00.... men jag orkade verkligen inte gå på boring mattelektion så jag ändrade tiden och visade för Samuel... *tihi* Hoppas bara inte fel personer läser det här ;)
Istället åkte jag alltså in till stan och dök in på närmaste gina tricot... Kan väl säga som så att jag kom ut en timme senare, 1500:- fattigare.... Och jag som sa tidigare idag att jag inte har pengar att lägga på shopping... men har man pengar på kontot så får man skylla sig själv =) Jag lyssnade på vad Maria sa: "men Frida, du får ju in massa pengar varje månad och då spelar det ju faktiskt ingen roll" - håller fett med henne!!

Sen promenerade jag till mariatorget, köpte frukt och kaffe och tog med mig in på SCÄ där jag hade tid. Köpte även en tidning och satt i väntrumet i drygt en timme, läste och åt mellis - var verkligen sååå otroligt skönt! Hon jag träffade satte många grillor i huvudet på mig och konstaterade viktiga saker... hm... alltid lite jobbigt o höra sanningen. Hon har nu satt mig i en teorigrupp som ska ses i tre timmar varje tisdag över lunchtid... Blir nog bra så småningom..

Har precis käkat en tidig middag och ska ringa till min älsklingar nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0