Bästa dagen i mannaminne :)

Ah... vilken fredagkväll jag hade igår.. Eller, vilken Fredag överhuvudtaget - Sovmorgon, latade mig hemma tills dess att rastlösheten tog över, då drog jag ut på en cykeltur i badshorts, träningsbh och musik inpluggad i öronen. Svettades som en gris när jag kom hem och lämpligt nog kom syster förbi för att hämta upp mig. Tillsammans med Linus och Emilia åkte vi och badade, solade och käkade glass i solen vid Rösjöbadet.

På kvällen blev det storgrillning med syskon, deras respektive, Grannen själv och hennes Festman (hihih... den du Micaela =P). God mat och trevligt sällskap gjorde kvällen helt fantastisk... jag var i himmelriket igår, skrattade och var på ett underbart humör. Till efterrätt åt vi frödinges kladdkaka med jordgubbar (glöm inte gå med i FB-gruppen "vi som älskar Frödinges kladdkaka") ... =P

Efter vin-, öl- och bacardi razz-drickande bar vi oss av ner mot centrum. På gästis var det dött så vi gick upp till våning och jag köpte mig min efterlängtade P2 =). Tillsist hamnade jag och Lolle på efterfest innan vi bestämde oss för att kvällen skulle avslutas dunderbra hemma hos mig. Vi lagade pasta och tittade på Heartbreak hotel, grym film det där :)

Vaknade upp imorse och mådde faktiskt jäkligt bra, fick ju sovmorgon. Drack lite kaffe och åt frukost med Lollshan innan jag tog mig till jobbet. Stänger vid sex idag, sen ska jag bara hem och ha en hääärlig kväll i soffan...

Och ni, jag vet att min blogg är lite tråkig utan bilder, men mamsen och papps har tagit med sig kameran så jag får klara mig utan bilder här... Iaf fram tills dess att min syster och Maria har laddat upp sina bilder från igårkväll.. ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0