En riktig vardag

Jag hade en riktigt trevlig dag på skansen igår med Lotta, Fredrik, Emma och Emil. Även min morbror fredrik dök upp med sin son Viktor. Dagen gick fort och bar sedan av mot gymmet för arbete. Stängde och kom hem ganska så sent, så jag slocknade i soffan innan jag tillsist kröp ner i sängen.

Imorse vaknade jag upp redan vid sju-åtta tiden, men låg kvar i sängen och somnade om till elva. Sen gick jag upp, åt frukost, gick ut och solade i gräset en liten stund, gick in och lagade lunch som jag tog med mig till gymmet, tränade ett konditionspass på cykeln, duschade och åt sedan min lunch... Haha... nu har jag nog fått med allt =P
Jobbar till nio idag, sen hem och kanske träffa Lolle =)

På återseende ;)
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0