Fredagskväll och morgonspinning

Igår efter jobbet blev det en lugn och skön hemmakväll framför Tv:n. Fick ett sms av mammsen igår också där det stod att hon längtar efter sin Frida. Det värmde <3 <3

Har nu precis återhämtat något mig efter spinningpasset som jag gick på imorse... eller, imorse och imorse - det slutade för en timme sen. Thomas pass gjorde mig helt död.. totaldöd... vet inte hur jag ska klara av att stå på benen idag, men det får lov att gå. Slutar vid sextiden och då ska jag åka in till stan och möta upp min Mysen och Viktor. Ska bli kul att träffa dem. Fast vi får verkligen hoppas att vädret håller i sig och att det inte blir regn som det stod i dagens tidning, för jag vill sitta i en park och ha solen lysandes i mina ögon XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0