Gott&Blandat

Måndag idag och en ny vecka börjar... Eller jag kanske ska säga att det är min sista lugna dag för ett tag framöver... Sen blir det jobb, jobb och jobb i en period innan jag får mina två efterlängtade semesterveckor (dock med avbrott för utbildning). Fast det ska bli skönt, att komma in i en period med ordentliga rutiner. Dessutom ska jag bo ensam i två veckor och bara ta hand om mig själv.

Jag e fortfarande inte helt kry och har ont i halsen... trist det där med baciller o grejer som ska sätta sig i kroppen... Men jag har iof nog med energi ändå, tro mig.. *ler*

Igår var mamma, pappa, jag, Veronica, Linus, Emilia, farmor och farfar och åt middag ute i Vaxholm - det var riktigt trevligt. Varje gång jag går i sommarstäder blir jag påmind om hur mycket jag tycker om båtliv och vattnet. Får väl se till att skaffa mig en båt en vacker dag.. hehe...

Igår började jag lite smått med att lägga upp ett helt nytt träningsprogram åt mig själv. Hade tänkt att öka på styrketräningen med en dag så att det nu ska ligga på fyra dagar i veckan + kondition. Det innebär ännu mer split av kroppen.. Lägger ut träningsschemat här när det är helt klart sen =)



Emilia, du är så söt, min älskade systerdotter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0