Hamptons Island??

Igår efter jobbet hamnade jag en stund i soffan där hemma innan jag tog mig över till Mysen. Vi, Viktor och Therese kollade på en skräckis-serie som heter någonting med "hamptons Island"... (okej, nu kanske d där blev helt fel..) Trodde jag skulle kissa på mig när jag skulle gå hem från henne inatt så jag var tvungen att sova där.. XD

Vaknade imorse och åt frukost hos Maria och drack lite kaffe. Sen tittade vi klart på dem sista tre avsnitten av serien. Måste bara säga att den är så jävla bra... Satt som på spikar hela tiden och t.o.m. grät lite... hehe... Sen blev det helt enkelt dags att ge sig av till gymmet för lite jobb..

Ska försöka hinna med att ta mig förbi Lolle idag och titta på hennes nya lilla valp. Den ska visst vara miiiini liten och supersöt. Dessutom fick jag ett mess av mamsen: "dags att vattna mina blommor inomhus nu". Hon är ju bara för söt... samtidigt, tror hon inte att jag klarar av någonting?? (fast ändå - tack för påminnelsen) *ler*

Kommentarer
Postat av: Maria

UPPDATERA KVINNA!

2009-07-24 @ 19:49:18
URL: http://mbjorn.blogg.se/
Postat av: Maria 2

UPPDATERA FÖRFAAAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-26 @ 21:12:21
URL: http://itoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0