I brist på annat denna tidiga morgon

JAG ÄR
Blyg:
 Njae, oftast inte
Smart: Jaadå
Långsam:  Hm.. i konversationer? kanske...
Tålmodig: Njae, inte direkt
Stressad: Försöker att varva ner och vara harmonisk =P
Djup:  Yes
Öppen: Yes
Ärlig: Yes
Positiv: IAlways
Rolig: Haha... folk skrattar ÅT mig, inte MED mig 
Ansvarsfull: Yes, mkt.

JAG HAR
Svikit en kompis:
 Tyvär har det nog hänt
Förlorat en bästa vän:  Man är väl två om en vänskap?

Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: Lek slå eller slå - slå?? Bara det förstnämnda! (även om det var nära dt andra en gång) HAHA!!
En kompis som vet allt: Njae. Kanske inte just allt men det allra mesta
Berättat hemligheter: Det får man väl inte göra?
JAG HAR
Blivit sårad :
 Jadå.. många gånger..
Haft stadigt förhållande: Nej, det skulle jag inte påstå
Krossat någons hjärta: Vem har inte varit ung?
Gett någon ditt hjärta: Jaa
"Playat" någon: Nee... skulle aldrig göra sånt.. =P
Sagt att jag älskar någon och menat det:  Absolut
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Då är det väl ingen vits med att säga det?
Varit otrogen: Samma här - man har väl varit ung? Men räknas det som förhållanden då?
FAVORIT
Låt just nu:
 Flipsyde - When It Was Good [
Pryl: Träningskläder? Nyckel hem? Mobil? Bankkort kanske!! =)
Film: Den var svår..
Bok: Marian Keyes chick-lit böcker
Lärare i skolan: Måste hålla med Mysen där, utan tvekan Samuel Rosenqvist!

Plats: På jobbet/gymmet och på SPA.. Mys!!
Frukt: Äpple
Dricka: Vatten, Kaffe, Cider, Vitt vin och cola light
Kläder: Leggins och tunika

JAG HAR
Opererat mig:
 Halsmandlarna - om dem räknas?? =P
Cyklat omkull: Det har hänt..
Sjungit i duschen: Hm... Kan inte ens höra min röst i duschen
Hoppat bungyjump: Nej... men längtar tills den dagen jag gör det!
Fobi för något: Egentligen inte... Eller jo, mat som är dålig.. Typ mögliga grönskaer eller frukt.. Jag ryser i precis HELA kroppen.. Kan inte ens röra eller titta på det.. Fråga mamma - haha!
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Har tack och lov inte behövt det
Sagt att jag hatar någon: Har väl hänt

LIVET
Svart eller vitt:
 Svart
Skriva eller tala: Både pratar och skriver som en tok
Öl eller cider: Cider, öl växer i munnen - men jag jobbar på att lära mig dricka det ;)
Nagelbitare:
 Verkligen inte, det går inte om man ska ha långa fina naglar
Mobil eller ipod: Både och
Snygg eller charmig: Jag är nog charmig - har glimten i ögat. 
Lösgodis eller choklad: Lösgodis - SALTLAKRITS *lycklig*
Frukt eller grönsaker: Frukt

Film eller serie: Beror på
Festa eller softa: Variation gör allt!
Sommar eller vinter: Helt klart Sommar
Fredag eller lördag: Fredag - hela helgen ligger framför mig
Ljus eller lampa: Värmeljus - är en storförbrukre av sånna
Kärlek eller vänskap: Jadu.. vad är vad?


Kommentarer
Postat av: elin

Tack för kommentaren! <3

2009-08-18 @ 09:12:10
URL: http://metrobloggen.se/elinstraning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0