Prommis, sol och jobb

Vet inte vad jag tänkte med imorse, men inte var det med hjärnan iaf =P Det sista jag gjorde igår innan jag somnade var att kolla i min kalender. Det var INTE det första jag gjorde imorse, vilket gjorde att jag missade min tid med Barbro inne i stan. Istället njöt jag av en god frukost med Mysen, som vi följde upp med en lång timmes promenad och en massa prat om precis ALLT. Vet inte om jag ska skylla på värmen eller något i den stilen..

Sitter på jobbet nu och väntar på att klockan ska bli två och jag ska få börja jobba. Slutar nio ikväll... Har dessutom bokat biljetter till kryssningen nästa vecka, ska bli kul att åka iväg med fejjerna <3 <3

We rock!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0