Tjuvlyssnat

Hahaha, Man kan ju inte låta bli att småle XD

En påverkad kille ~20 ser en kille och en tjej kliva av bussen tillsammans.
Kille ~20 (skriker): Han får åka begagnat i natt! Där har jag varit och sladdat!


En pappa ∼45 håller på att fixa ett pass till sin son ∼15. Pappan kontrollerar passet.
Pappan: Man?! Snorunge ska det väl stå?
Sonen tittar på pappan och säger ingenting.

Två killar ∼25 från Telenor försöker sälja abonnemang till förbipasserande. Ena killen provar sin lycka på en man ∼40-45.
Telenorkillen: Hej... Vad har du för telefonabonnemang?
Mannen: Va... Hur så?
Telenorkillen: Ja, det är mitt jobb att fråga.
Man: Och det är mitt jobb att inte svara!
Telenorkillen tittar uppgivet på mannen som ger tummen upp för att sedan gå vidare.

En turistande dam frågar den något nervösa killen (∼20) som står i kassan.
Damen: Do you have matches?
Den nervösa killen vet inte om det finns utan får fråga sin kvinnliga kollega som berättar att de inte säljer tändstickor. Killen vänder sig mot damen igen.
Killen (nervöst): No sorry, we dont have... Ööh... Tändstickor. But we have Tänder!


En kille ~20 står i kön på Subway.
Killen: Jag vill ha en sådan där tonfiskmacka... Den är väl helt vegetarisk eller?


Två tjejer ~14, kommer gående. Den ena pekar på en kvinna som går emot dem.
Tjej 1: Du, det där ser precis ut som en tjock version av din morsa.
Tjej 2 (argt): Det är min morsa!


En kille ~17, och hans kompisar sitter på en bänk. En Greenpeace-kille ~25 går besviket därifrån.
Killen: Hörru du Greenpeace! Jag går väl med då om du köper ut åt mig först!


En pojke ~7 vänder sig till medelålders kvinna med en fransk bulldog.
Pojken (nyfiket): Är hunden snäll?
Kvinnan (ler stort): Ja, jättesnäll...
Pojken: Bra, för annars kan han få en spruta så han dör.


En tjej ~25 ropar på en servitris ~40 och håller upp en tallrik med kycklingspett.
Tjejen: De här är råa.
Servitrisen: Ok, jag tar dem.
Tjejen: Du, kan jag få nåt annat istället, vet inte om jag verkligen vill ha kyckling nu.
Servitrisen: Nej, jag kan inte ändra nåt nu.
Tjejen (besviket): Nähä...
Servitrisen: Men det var ju inget fel på den, den var bara inte stekt!

Hihi... det här är humor


Kommentarer
Postat av: Anna

Pssst, Frida.. jag ljööög ;) Jag bloggar visst, vill bara inte att addressen sprids på datorerna på jobbet :) Så, besök MEEEER än gärna, men inte från jobbdatorerna :)

Pussigull på dig!

2009-07-22 @ 10:05:07
URL: http://annasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0