Träning x2

Idag blir det dubbelpass på gymmet - lovley!!

Sov lääänge imorse också, det är dags att börja ändra vanorna snart *ler*. Tog mig ner till gymmet och körde ett biceps- och- axelpass. Härligt, nu börjar träningen också komma till sin rätt. Hemma har jag mitt underbara träningsschema som jag ska lägga upp här. Efter att jag tränar klart kom jag på att smarta lilla jag glömt matlådan hemma - great!! Det gjorde helt enkelt att jag fick lite cardio på köpet då jag cyklade hem och hämtade den (och jag tvingade mig själv att ha trögaste växeln) ;) Är på jobbet nu och när jag är färdig här tänkte jag gå på 60 min spinning med Ylva vid 17.15... Här ska svetten rinna!!

Man lever bara en gång hurrni :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0