Tre kronor, träning och jobb

När jag kom hem från jobbet fullständigt dog jag i soffan. Men Lolle ringde och bönade och bad och fick envist med mig till Gästis, eller "tre kronor", som hade öppningspremiär. Det var trevligt... folket drack öl och jag satt brevid och fick en massa cigarettrök på mig... Lite bitter var jag nog allt, även om det var liiite trevligt. Jag beslutade iallafall att tillsist gå upp till Våning istället och mysa med min syster. På våning var det rejält kareoke-ös och jag hade riktigt trevligt där =)
Natten blev väl ganska så sen och imorse vaknade jag upp vid elvatiden. Då ringde jag över Lolle på frukost och kaffe - det var riktigt riktigt värt.

Sen tog jag energi till mig och lagade storkok med mat.. (eller så ställde jag typ in kycklingfiléer i ugnen som räcker i flera dagar) ... Jag åt lunch och cyklade sen ner till gymmet för att träna ett helkroppsstyrkepass. Puh så jobbigt! Men också hjälp så skönt och kul! Nu är det jobb som gäller hela kvällen och kanske ett besök hos Mysen efter det... 

Vet inte riktigt varför men jag älskar den här dagen <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0