After & Våning

Det blev en riktigt, riktigt trevlig kväll igår. Jag och Lolle åkte tillsammans in till stan och mötte upp dem andra vid Östermalmstorg. Sedan gick vi till gamla stan och hamnade på After's uteservering =). Jag tog ett glas vitt vin och njöt fullt ut av sällskapet. Dryga timmen senare dök även bror min upp!

Då vi kände oss färdiga där inne i stan flörtade Lolle med Tony som körde hem oss i sin sportiga lilla bil. Hahaha, vilken biltur hem!! Bästa "taxiresan" ever. Super sköna säten, bilen luktar totalt ny och han har precis sattit in nytt ljud i bilen... Underbarrrrt!!

Vi mötte upp Michelle och Maria på våning en snabbis, men klockan tolv låg både lollsh och jag i sängen med våra mackor :) Idag är det jobb mellan tolv och fyra - ett härligt fyra-timmars-pass!!

Måste bara skriva en sak till... läste pecis en sak om en viss person på FB... hihi... nej, jag säger inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0