Lär känna mig =)

Min mysen... nu snor jag din idé än en gång.. *ler*
För er som vill lära känna mig lite bättre:

Du heter: Frida

Smeknamn: Fritch, Friidi

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Sonja Alden - du får inte
Beroende av: Träning? (iaf i perioder) mat =)

Vad tror folk om dig?: Hahaha, vill jag verkligen veta det?
Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag har ett stort hjärta, är go, mysig, trevlig och söt
Hur imponerar man på dig?: Ärlighet och att tala sanning
Brukar du skratta för dig själv?:  Det händer =P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " kom du aldrig hem från stan igår? hihi"

Var bor du?:  Vallentuna
Trivs du där?:  Jodå
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: Inte det sistnämnda
Brukar du bli för full:  Enligt min kompisar - nej. Enligt mamma - ja =) *hihi*
Hur svarar du i mobilen: "Frida"
Brukar du komma i tid: är punktlig
När mår du bra: När jag tränar, får massage eller har tända ljus omkring mig
När blev du fotad senast: Några dagar sen
Hur känner du dig nu:  Taggad
Vanligaste färg på dina kläder: Svart & lila 
Vad saknar du:  En pöjk... eller en mysmaskin XD
Hade du en bra kväll igår: somnade sjukt tidigt.
Favorit dryck på morgonen:  Kaffe med mycket mjölk & vatten
Rakar du benen: Yes ;)
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt halv elva
Sysslar du med någon idrott: Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det kan faktsikt säga "klick"
Har du spytt offentligt: Hm... typ
Är du nöjd med ditt liv: Varför gå runt och vara missnöjd??
Är du bortskämd: E ju lilltjejen i familjen =P
Vad gör du i morgon: Oj... är riktigt bakis
Vad längtar du till?: Kryssningen ikväll <3 Och att få en egen lägenhet
Har du bra vänner och äkta vänskap?:  Jaa, det har jag... och ni e oersättliga
Vad använder du för shampoo?: typ head and shoulders
Hur gammal är du: 18
Tycker du om någon just nu: Förutom mig själv menar du? kanske d ;)
Gröna eller röda äppeln: Röda (EJ mjöliga)
Gillar du golf: Gav upp pga dåligt tålamod..
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: hihihi.. shoppa =D
Har du piercing: Ja i öronen och i naveln
Vill du gifta dig:  Jepp
Vill du ha barn: Jepp
Är du bra på att laga mat: OM jag är =P
Är du flygrädd: Inte det minsta
Hur vig är du: Folk brukar säga att jag är ganska så vig
Är du musikalisk?: haha... var det är ett skämt??
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten kanske.. eller Cola light... (I know, ingen god vana)
Vilken är din favoritglass: Magnum stawberry white <3
Tycker du om sushi: Jupp
Vad äter du helst när du ser på film: Smågodis... och då saltlakrits
Har du tandläkarskräck: Njae..
Är du morgon- eller kvällsmänniska: typ mogron
Vilken ögonfärg har du: Gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ooja
Biter du på naglarna: Neje
Röker du: Neej
Hur ofta tränar/motionerar du: Några gånger i veckan-
Senaste låt du hörde: If it makes you happy - Sheryl Crow

 


Kommentarer
Postat av: Ajka

Vadå? Hur kan du glömma ditt smeknamn Fridolin?? Sedan tror jag inte att jag blev förvånad på något av "kommentarerna", var nog som jag trodde. Sedan tror jag inte alls att du är för full, inte ofta i alla fall. Ha ha ha. //Mamsen

2009-07-08 @ 14:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0