Bebis o täby c

Lillskrot (Emilia) sov ett bra tag i början av min barnvaktstid. Men sen gjorde vi oss iordning och tog tåget till Täby centrum. Jag kände mig som en riktig mamma, haha!! Veronica mötte upp oss efter någon timme och då gick vi runt och kikade lite i affärerna och gjorde några ärenden. Jag hittade två par skor och två toppar, sen har jag och Veronica köpt present till våran andra syster Micaela som fyller år på onsdag.

Nu är det alltså inte kul att se på kontobeskedet... Men jag har konstaterat att jag måste lägga ner mina flyttplaner tills nästa år och så får det helt enkelt bli!! Istället ska jag spara pengar som jag gör redan idag, men då  har jag ju också råd att unna mig lite kläder och annat ändå... =P

S
itter hemma just nu o väntar på Lollsh som kmr strax. Vi ska besöka vallentuna gymnasiums gubbskiva på tegel ikväll...
haha, party party på en måndag!!


Kommentarer
Postat av: Linnet

Vacker bild :)

2009-06-02 @ 15:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0