blandat

Hm.... tror att det är dags att börja uppdatera lite bättre nu igen. Men jag har ärligt talat inte haft mycket att skriva om. Skolan är slut för terminen, betygen lär dimpa ner i brevlådan här hemma i nästa vecka. Jag är nöjd, helt klart nöjd... ingen Frida-hets med MVG i alla ämnen, utan en jämn fördelning mellan Vg och MVG, och faktiskt ett G i matte - hatar matte!! *ler*

Igår åkte moster, Fredrik, Emma, Emil och jag till fyrishov i uppsala. De va nice. jag badade tills jag bokstavligen såg ut som ett russin (dvs typ flera timmar) Ändå gnälde Emma då det var dags att gå... Vi åkte vattenruschkana (hur faaaan stavas dt??) hängde i lianerna, åkte strömmen och gjorde en massa annat kul. På kvällen käkade jag tacos hemma hos Micke med Mary... Sen blev det filmtajm. Vi såg en grymt bra film som jag såklart inte kommer ihåg namnet på. Fast slutet var lite sådär...

Har ätit frukost med mamms och papps idag, det var faktiskt länge sedan. Vi ska förmodligen hjälpas åt att möblera om idag.. Och min jävla hosta blir verkligen inte bättre :( Vill faktiskt sätta igång o träna nu. Och snälla regnet - sluuuta falla från himmelen, JAG HATAR REGN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0