För vem?

Den här veckan har jag haft både teori och uppkörning. Jag klarade inte körkortet men det känns fasiken helt okej ändå. Direkt efteråt övervälls man av mängder med känslor. Jag känner igen dem där känslorna - exakt samma känslor som jag i så många år har känt när jag inte lyckats få MVG på ett prov utan "bara" fått VG. Jag märker hur jävla konstigt det e med det här med känslor... Tror ärligt talat att det här var gryyymt nyttigt för mig, att behöva göra om det jag tog på mig att klara. Vem e det egntligen jag försöker bevisa någonting för? E det för att vara duktig och bra inför andra? Eller handlar det om att jag ska bevisa för mig själv vem jag är och vad jag kan?

Go girl - jag är bra som jag är. Med eller utan MVG:n. Med eller utan Körkort. Med eller utan den snyggaste kroppen i världen. Ja till och med med eller utan smink *leer*.




Skulle egentligen ha bloggat för en timme sedan, men i söndags hittade jag till en ny internetsida som tyvär tar upp lite för mycket av min tid. Lite för mycket av min tid som skulle kunna spenders på promenader, gymmet eller till att glassa i solen - men va fasiken, vad gör man?!

Ska till centrum nu och möta upp syster, sen ska jag passa Emilia och gå en lång härlig promenix i den stekande solen... Lust o hänga med?? ;-)


Kommentarer
Postat av: Ajka

Du är bäst med eller utan körkort, det vet du älskling! Du kommer att ta det, men bara lite senare än vad du hade hoppats på. Promenad! Härligt! Låter underbart! Ska bara sluta först.... puss mamsen

2009-06-24 @ 15:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0