Lärarexamen

Hm... jag lyckades faktiskt avsluta två hela grejer och två halva grejer av det jag tidigare skrev upp... Nämnas ska kanske att det var dem lättaste sakerna som blev gjorda. Jag bäddade sängen och jag har spenderat hela dagen med min syster och Emilia. Därutöver tog jag en promenad hemifrån till tåget och sen från centrum o hem, plus att jag har lyckats flytta klädhögen från golvet till sängen. Men eftersom energin e slut så här dags kommer säkert klädhögen återigen att dimpa ner på golvet vid läggdags *leeer*.

Precis hemkommen från Våning ett där family har ätit middag. Syftet idag var att fira Veronica som efter 3 1/2 år nu har tagit sin lärarexamen!! Hon e så duktig, min syster. Som dessutom haft en minibebis under halva studietiden... <3 <3 Grattis till dig!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0