lugn dag

Åt frukost nere, ute på caféet imorse. Syster var där och även en av hennes kompisar. SAnacka om att det var härligt, att få dricka kaffe i värmen under ett parasoll och äta en helt nygräddad ciabatta. Nu är det allt sommar, det har min kropp äntligen fattat... Fast jag saknar rutinerna, närheten... Idag är en sån dag då jag skulle kunna göra allt för att få krypa upp i någons famn och bara få bli omkramad. Tänk att få vakna upp tillsammans, gör allt det där som man i vanliga fall "bara gör"...

Jobbar till nio ikväll, efter det har jag bjudit över lollsan och mary på tjejmys. Ska bli sååå skönt att få sitta ner, prata och skratta med er =) 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0