Michalelas fördelsedag today!!

Såååå obeskrivligt skönt att få sova tills jag vaknar (och jag vaknade inte speciellt tidigt - 10, det är bra för att vara mig) Sitter o äter lite frukost. Igår blev jag galet sugen på jordgubbsyoghurt med havrefras så det sitter jag o äter nu, sååå gott!!

Min älskade syster Micaela fyller år idag och hon ska ha fika o såå ikväll, men jag jobbar och får hoppa det den här gången. Men det betyder inte att jag inte tänker på dig <3



Länge sedan det blev någon träning nu... väldigt länge sedan faktiskt. För det första har ju en förkylning med hosta dragit sig på och för det andra har motivationen försvunnit lite grann. Hoppas verkligen att jag snart får det där styrketräningssuget som bara gör att jag inte kan hålla mig borta från gymmet.... *ler*

Och så vill jag ju att solen ska komma tillbaka - regn är nog bland det värsta jag vet!! Stackars alla som tar studenten denna vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0