Middag på djurgården

Jag älskar livet, jag älskar livet, jag älskar livet, jag älskarrrrr liveeeet!!

Efter jobbet idag var jag hemma hos mysen en liten stund. Sen fick papps ett ryck och bestämde att familjen skulle åka in till stan och äta middag. Sagt och gjort!! Jag har njutit av precis hela den här eftermiddagen och kvällen så otroligt mycket. Kunde inte låta bli att säga till mamma när jag satt i solen "Jag mår så jävla bra mamma" =P Hon log lite smått åt mig och undrade nog om det hänt något särskilt.

Sanningen är den att det ju faktiskt inte har det. Men jag har jobbat, tränat idag, solen skiner och jag är bara allmänt lycklig. Efter stan mötte jag upp Lolle och Emelie med en picknickfilt. Vi gick till parken i centrum och låg där och skrattade ett tag tills dess att vi får nog av myggen. Lolle ska sova här inatt, vi sitter med en varsin data i min säng XD Snart sovtime!



Filt-mys



Är man glad så är man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0