Midsommarhelgen

Igår var det midsommarafton =) Mitt på dagen kom farmor, farfar, lottis och Fredrik på silllunch. Efter det gick jag en liten sväng och hälsade på hos Mitch innan jag bar mig av mot platsen där midsommaraftonen skulle firas. Jag hade helt klart en trevlig kväll, lite annorlunda än vad kvällarna brukar vara. Idag e det jobb som gäller hela dagen, stå på gymmet och ta emot alla dem som känner för att träna denna dag... Tror inte att det blir så många dock =P

Får se hur kvällen ser ut. Känns som att det var länge sen nu som tjejerna träffades.. vet inte om det bara är en känsla eller om det faktiskt var länge sedan. Saknar er mina bejbs <3 <3 Jag hoppas Mysen har det bra på Gotland också... längtar tills hon kommer tillbaka hem!! =)

Puss o kram så länge ;-)

Kommentarer
Postat av: Mysen

åh gumman, det värmer mig att du har saknat mig :) Har nämnligen saknat dig också! <3

har skickat sms, men du har inte svarat..



Vi hörs senare I guess! love love love you! <3

2009-06-23 @ 22:21:01
URL: http://itoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0