operation: köra bil tidigt

Just nu sitter jag här hemma och käkar lunch. Har faktiskt sovit tills nu, med undantaget att jag gick upp tjugo över fem för att hinna till körlektionen som började 06.30. En värdelös tid!!!! Tyckte jag tills dess att jag kört färdigt, för då var det ganska skönt att ha hela dagen framför sig och klockan var bara åtta. Men det tyckte inte kroppen på vägen hem i bussen. Jag satt där och var en sån där "nick person" som nickar till typ 500 gånger under resan för att dem är så trötta. Hemma blev det alltså sängen tills nu!

Igår var mamma och jag inne i stan och hade det mysigt i solen, bara hon och jag. Vi flanerade runt på söder och kikade lite i butiker. Men efter ett tag blev jag helt manisk efter skobutiker. Jepp, gjorde misstaget att ta ett par nya skor in till stan och som ALLTID började dem göra ont och klämma efter ett tag... vilket resulterade i en Frida som verkligen behövde ett par nya skor *ler*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0