Vad göra?

Att det aldrig kan sluta regna... Visst, jag kanske är lite extremt känslig just nu för det har faktiskt inte regnat i speciellt många dagar... Men ÄNDÅ. Det är faktiskt inge kul att vara hemma när det e sånt här väder, man kan lixom inte bara gå ut o lägga sig på gräset och vara så lycklig som man känner för. Såå, Frida - vad ska vi göra idag då?

- Vill ta en långpromenad, men vädret e usch. O att gå till gymmet e nästan ingen idé eftersom jag e lite kraxig o förkyld.

- Jag kan faktiskt ta tag i min klädhög som ligger på golvet....

- Bädda sängen (vilket e över efter 1 minut)

-  Jag har ett skolarbete kvar att göra i Hi A kursen som jag tentar upp, men jag vet att det inte är någon brådska o att jag har hela nästa år på mig. Kanske ska se till att börja lite smått iaf??!!

- Plugga körkortsteori - men jag har "bara" boken här hemma vilket inte ger en speciellt mycket. Det är frågorna man svarar på som ger en kunskap. Och då blir det en tripp till trafikskolan - lockande??

- Kanske höra av mig till syster och bebis så att jag iaf har någon jag tycker om att vara med....

Där tog idéerna typ slut... Men jag har en grej till som jag måste se till att fixa. Jag måste planera för min egna guldstund. Vad kan jag göra för mig själv idag? För att visa omtanke mot mig?? Måste nog suga på den karamellen ett litet tag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0