Tegel oskulden e tagen

Närå... Bakis e jag inte - ingen huvudvärk eller illamående eller annat, men lite ovanligt seg kanske? Har precis ätit en god frukost och funderar lite över gårdagens kväll. Jag hade sjukt, grymt jäkla trevligt!! Och det var första gången ever som jag var på tegel. Eller alltså, jag har ju ätit lunch o såå där med papps, men aldrig varit där i party sammanhang. Nu känner man det stället =P Och Anna, nu är jag inte rädd att följa med dig dit längre ;)

Taxi hem som fick stanna på statoil för att vi skulle köpa nattmat. Jag tyckte det var underbart gott, men lilla Lolle var grymt besviken över den "feliga" dressingen: "men, det här är ju INTE VITLÖK" *snyft* Jag känner med dig baby ;) Snacka om att jag dog hemma i sängen sen. Men nu lever jag och är glad igen =)



Lolle o jag, redo att ge oss iväg (I know, inte den bästa bilden på mig precis)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Evighets macken är guld värd efter första tegel rundan! tur att maria inte glömde kortet den här gången! :)

2009-06-02 @ 22:25:45
URL: http://michellefoundnemo.blogg.se/
Postat av: M

Mina fina tjejer <3

2009-06-03 @ 09:50:24
URL: http://itoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0