Tiiidig körlektion

Gårdagen var fylld med lite allt möjligt... Träffade lite vänner, närmaste familjen (syster och moster med familjer). Somnade gott igårkväll och vaknade knappt av klockan som ringde 05:40.  Pappa skjutsade mig till trafikskolan i täby där jag körde i en o en halv timme.. Faan Frida, det e inte långt kvar nu... JAG MÅSTE KÖRA VARENDA JÄVLA DAG DEN HÄR VECKAN... och plugga teori. Det blir nog helt ekelt inte mycket mer än så =S Bläää vad jag önskar att jag inte gav mig in på det här med att skaffa körkort.. Ställer in mig på att jag inte kommer att klara det för då kmr det kännas mkt bättre än om man har värsta förhoppningarna o sen inte klarar det.

Ska sova en stund på sängen nu eftersom Mysen inte svarar på mitt sms, sen blir det till o passa Emilia runt tvåtiden.... Och återigen - vilket väder vi har, e det inte fantastiskt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0