Tjejerna när vi é som bäst!

Hade den bästa kvällen på länge igår.. Maria, Lolle, Mysen och jag träffades här hemma efter att jag jobbat. Jag såg till att diverse efterhängare till pojkvänner inte fick komma in. Vinet flödade, så även martini med sprite och lime... XD Vi hade så mysigt och framförallt så galet kul som jag inte har haft på länge.. som vi var igår tjejer, så är vi som bäst... Kvällen drog vidare till Våningen, Det går rykten om att vår kära Mogg har stängtigen pga förlorat alkoholtillstånd, vilket förklarar den stora skala folk som tagit sig till vår annars ganska så lugna terass... *ler* Hörde också att Gästis förmodligen öppnar om en vecka, Mina vakter (observera - MINA VAKTER) på våning pratade ngt om det... Mysen - du kommer väl ihåg alla våra galna upptåg på gästis förra sommaren?? Jag som inte ens var 18 då gick så fint förbi vakterna medan allllllla mina vänner fick visa leg både en och två gånger.. Jag säger ju det, man ska vara bundis med sina vakter.. *ler*

Lite bilder följer från gårdagen:









<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0