Gott och Blandat

Betygen damp ner i brevlådan för någon dag sedan... Hihi!! Måste faktiskt få berätta mina betyg, för jag e lite stolt över dem... Har MVG i 14 ämnen, VG i 6 ämnen och G i 2 .

Första gången idag som jag jobbar på en veckas tid. Har inte ens sattit min fot på gymet under en veckas tid - vilket nog ALDRIG har hänt (om jag inte varit bortrest förståss). Känns faktiskt riktigt, riktigt kul att vara här nu =) Längtar efter att få sätta foten inne på friviktsgymmet och pumpa lite muskler... ska börja lite försiktigt nu tänkte jag. En tanke är att gå på Åsas spinning imorgon klockan fem. Efter den ska jag gå dubbelt med henne uppe i gymmet - så snart e den delen också fixad!!

Men innan allt det där - imorgon ska jag köra Gillingebanan *iiiiih* Ska faktiskt bli lite kul, för alla pratar om hur kul det är...

Bara en sak till... Jag har flätor här på jobbet idag, haha, alla har typ komenterat det. Åh vad fint, det passar dig så bra, oj vad långt hår du har fått nu etc.. hihi... Alltid kul med komplimanger =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0