Vilken dag ...

Vilken dag igår, vilken dag fylld av lycka. Jag glädjs med alla mina vänner som vet att dem inte behöver sätta foten i skolan igen, om dem inte nödvändigtvis vill... Det blev ett galet studentflaksåkande som slutade i nerölade människor. Efter det blev det bara till att ta sig hem för en dusch och sedan snygga till sig inför kvällen.

Först var jag på Malins studentmottagning och åt lite mat o såå... sen bar det av till Maria och tillsist M&G. Där mötte vi upp Dick... blev sedan efterfest... och jaaa, jag kom faktiskt inte hem förrän halv sju imorse... *leeer* Har jobbat hela dagen, inte mycket folk på gymet denna nationaldag. Under kvällen har det nu varit en bedrövlig fotbollsmatch. Får se om man ens orkar ut nu =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0